söndag 24 februari 2013

Åter i Tromsö


Äntligen får jag krama om mina älskade i verkligheten! Och med mig denna gång har jag mitt äldsta barnbarn Joel! Jätteroligt! Han kom i går kväll och vi åt middag och tittade på film, "Grabben i graven bredvid", min äsklingsreplik är när Benny i filmen säger åt sin flickvän att hon ska gå upp och läsa en bok, och hon svarar "har man läst en så har man läst alla"!! Sedan gick vi upp tidigt för att hinna packa ner alla livsmedel Agnes beställt och nu är vi äntligen här, och i soffan sitter mitt äldsta och yngsta barnbarn och myser! Brasan brinner och i ugnen stekes en köttfärslimpa som jag har lagat! På eftermiddagen besökte vi ett lekland och för första gången fick jag rulla runt bland bollarna! Verkligen kul! och skönt för ryggen också! Snöblandat regn hela dagen och av fjällen syns knappt någonting, men vi har nästan en hel vecka på oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar