tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År 2014 till alla!


Om några timmar är det ett nytt år. Hade så gärna velat sitta en stund och blogga så här på årets sista dag men det har inte låtit sig göras. Just nu är livet ganska hektiskt, det är mycket med barnbarn och Christer har dessutom problem med en hyresgäst som har lyckats lura inte bara honom utan också en hel del andra här i området både på pengar men också med andra lurendrejerier. Storyn är helt otrolig men jag går inte in i den, kan bara säga att det tar mycket energi och och lägger sordin på nyårsstämningen. Men det kommer givetvis lösa sig och vi går ut förhoppningsvis klokare och mer försiktiga. Annars har det varit ett fantastiskt år. I morgon räknar jag med att kunna sitta ner och summera lite tillsammans med min kära man. Det är en tradition vi har att reflektera och begrunda det som hänt oss under året. Så kära bloggvänner! Ha en fin nyårskväll och jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt 2014!

4 kommentarer:

  1. Gott nytt år finaste mamma! Älskar dig så in i norden!!!

    SvaraRadera
  2. Ni är så fina på bilden! Hoppas ni fick en fin kväll. Men så tråkigt med ormar som luras i paradiset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi fick en trevlig kväll med goda vänner och ormen förpassas nu i dagarna dock mot andra jaktmarker fruktar jag…..

      Radera