lördag 25 maj 2013

Bad på hög nivå!

 Jag har varit på Spa! Så populärt numera och visst är det underbart att man kan unna sig en liten minisemester hemmavid som inte behöver kosta "skjortan"! (även om det kan bli nog så dyrt om man tar en behandling...) Denna gång blev jag dock bjuden! en födelsedagspresent av mina kära norrlandsvänner. Vi myste på Clarion hotel vid Norra Bantorget, som man nu verkligen fräschat upp med park och nya hus också detta supermoderna hotel med spa och pool på taket. Det är Selma spa som driver det hela och visst är det fint med den häftiga utsikten annars ganska enkelt i utsmyckning och lite korridoraktigt med reception och avslappningsyta i samma rum. Men jag och min väninna som inte träffas så ofta fick nu tillfälle att prata av oss samtidigt som vi simmade runt i den uppvärmda utepoolen och njöt av utsikten och solen som nådigt tittade fram då och då! I den snyggt designade restaurangen åt vi sedan en jättegod cesarsallad och drack ett glas vitt! En skön dag med en fin vän!


1 kommentar:

  1. Det ser ju riktigt härligt ut - jag förundras över kvarteren som växer fram runt min gamla arbetsplats nära Norra Bantorget! Lite kul att bada och bubbla mitt i stan :)

    SvaraRadera