lördag 21 maj 2016

Flyttfågel igen...


Ånyo är väskan packad….en vecka ska vi tillbringa med några vänner i vårt franska hus och denna gång hoppas jag att mistralen inte blåser! På flera sätt hade jag nog velat vara hemma…äppelträden står i fullaste blom och nu börjar syrenerna också blomma. Det är en sådan ljuvlig tid här i Sverige och ack så kort…men det är svårt att få ihop det ibland när man ska göra något med vänner. Alla har så mycket för sig, inte minst vi! Att bara få till den enklaste middag kan vara nog så svårt; hur är det då inte med en hel vecka!!
Men vi har alltid trevligt tillsammans och jag tänker mig också en viss vila från nätet! Känner att jag behöver det, men man vet aldrig... och jag kommer tillbaka,  så misströsta inte!!
Ha det  skönt så länge denna underbara tid och A bientôt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar