måndag 10 juni 2013

A tout á l´heure!

Vi packar...nu väntar vårt franska hus och några veckor av sol, bad och avkoppling förhoppningsvis! Men numera kan man aldrig så noga veta....vädret har inte varit sig likt nere på kontinenten i år, lite av omvända världen, men det rättar väl till sig och jag struntar förresten i vädret, jag njuter av varje sekund i vårt lilla hus. Agnes och Elsa Dolly kommer med och senare i veckan kommer också två av våra söner med barn. Så det blir huset fullt! Dessutom ska jag göra en egen liten resa mitt i resan! Men mer om det senare! Datorn är självklart med så jag hoppas ni vill följa mig på bloggen! Ha det gott och à tout à l´heure!

2 kommentarer:

  1. Härligt Margareta! Jag ser emot dina franska rapporter där jag sitter ute på min gröna ö. Låter alldeles underbart med det franska huset fyllt av barn och barnbarn.
    Jag hittade ett roligt franskt klädmärke: "Au hasard d´un voyage" heter det, köpte en prickig klänning, finns bara i södra Frankrike tror jag.

    SvaraRadera
  2. Âllo, Âllo, nu har nyss, tout à l´heure, gått med bred marginal :)
    Saknar dina inlägg men du kanske njuter av den franska tillvaron? Önskar dig en glad fransk midsommar ...

    SvaraRadera