torsdag 30 oktober 2014

Hemma igen...


"Nu packar jag ner dig i väskan", sa jag till Elsa Dolly när jag packade min väska i morse! Och hon lade sig genast i väskan och efter kom Elin Lykke för hon ville också vara med! De är för underbara och jag saknar dem redan. Innan vi åkte till flyget var jag med på dagis och Elsa Dolly visade mig kåtan som står på gården där man kan sitta inne och mysa och grilla. Den här veckan är utevecka vilket innebär att man är ute hela tiden och gör olika utflykter i naturen. Dock inte för Elin Lykke som tultade in i lekrummet och hälsades med kramar av andra små lekkompisar. Mamma Agnes har packat matlådorna med lite extra matsäck för som ni vet serveras ingen lunch på dagis…bara mackor! Det har varit dåligt väder nästan hela tiden jag varit här men det gör inget! Vi har läst och lekt och njutit av att vara tillsammans, och nu dröjer det inte så länge innan vi ses igen! Julen närmar sig….
Det går bra att titta upp och ner också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar