tisdag 11 augusti 2020

En bild kan säga mer än ord...

Det är märkligt...nu när vi bestämt när vi ska åka hem, köpt biljetter, då intensifieras min närvaro här... denna vecka ska jag Njuta med stor N tänker jag...inga sorgsna tankar eller funderingar, inget gnäll att det är för mycket folk eller för varmt eller för mycket masker... utan bara vara lycklig över att jag får vara här, att jag är så priviligerad att jag kan svalka mig i egen pool, ligga och slappa under ett parasoll med en bok eller äta god långlunch med min käre man. Så denna blogg blir en hyllning till Livet i bilder!

3 kommentarer:

  1. Wow!!!!!Mina underbara vänner ❤️❤️Vi ses straks i trädgården i Enskede med 🥂 och utan mask!!kram till Er.

    SvaraRadera
  2. Väl förtjänt! Hoppas att mannen med skägget är snäll mot dig!

    SvaraRadera
  3. Så fint Maggi! ÄLSKAR DIN VARMA, EFTERTÄNKSAMMA, TACKSAMMA ICKEDÖMANDE TON! LYCKLIG HEMRESA! VI ÅKER SNART HEM PÅ ANDRA HÅLLET.

    SvaraRadera