lördag 25 augusti 2012

Premiär!

Länge har jag tänkt skaffa mig en blogg! Jag tycker om att skriva och jag följer min dotter Agnes blogg i stort sätt varje dag! Nu har hon hjälpt mig att komma i gång och förhoppningsvis ska allt fungera bra även när jag inte har tillgång till hennes hjälp. Så premiären sker här i Tromsö där jag är några dagar.  Vi är krassliga både Agnes och jag. Hon förkyld och jag ramlade innan jag for hit och skadade förmodligen ett revben vilket medför att jag rör mig som en gammal tant, mycket gammal!
Än som är pigg och nyter är dock underbara Elsa Dolly och vi läser sagor och sjunger och jag kramar så mycket jag kan! Måste fylla på reservoarerna. Tromsö är en vacker stad med sin fjord och omgärdad av höga fjäll. En sjö finns också nära "Prästvattnet" och där häckar mycket fåglar och kanske tar vi en promenad runt i dag för vädret är helt ok!
Vi tre på promenad!

6 kommentarer:

  1. Va roligt mamma! Jag kommer givetvis att följa dig! Jag lovar att du kommer bli helt beroende av den för det är jag av min. Massa pussar till världens finaste mamma

    SvaraRadera
  2. En till som kommer följa bloggen här! :) KRAM

    SvaraRadera
  3. Å Vad kul! Hoppas du har det bra!..och tränar :-)..(inte bara sitter vid datorn..)KRAM Anna-Lena

    SvaraRadera
  4. Jaha nu måste man följa en till;-) härligt mamma och kram

    SvaraRadera
  5. Och här har du ännu en fan!

    SvaraRadera
  6. Det låter härligt att vara i Cotignac! Jag hör av mig om jag får ihop min resa nu i slutet av september.
    Jag är nu prenumerant på din blogg!

    SvaraRadera