onsdag 18 mars 2015

Snart ses vi igen!

"Vårflod!"
Om några timmar åker jag tillbaka till Sverige och Enskede. En underbar vecka är snart till ända och jag har fyllt på mina reservoarer! Dessutom dröjer det inte så länge innan Agnes och flickorna kommer ner till Stockholm igen! Mest mulet väder har det varit men också,  som jag bloggat om,  solskensdagar! I går hade Elsa Dolly och jag en egen eftermiddag! Hand i hand tog vi oss ner för backarna helbrägda! till centrum där vi efter lite fönstershoppande gick och fikade på "Kaffebönan"! Vi delar, sa Elsa Dolly när hon beställde en chokladbulle och sedan drack vi kaffe och cola och pratade. Hon är en riktig liten pratkvarn och blandar norska och svenska hela tiden! Funderar och tänker så mycket och lilla Elin Lykke följer i leken,  en trogen lekkamrat som gör precis som storasyster!
Nu väntar våren hoppas jag och på söndag är det Maria Bebådelsedag! På kvällen konsert  i kyrkan till Marias ära och sedan fram med våffeljärnet! Våffeldags!

Goaste vänner!

Favoriten Elsa!

Vilken lycka att ha varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar