lördag 14 mars 2015

Lördagsmys….

Klar för final!

Vi förbereder lördagsmys med final i Melodifestivalen på TV. Jag har inte sett en enda delfinal och har dålig kunskap om vilka artister som kommer att medverka. Men det ska bli roligt att kura i soffan med Elsa Dolly som särskilt tycker det är roligt med alla fina artistkläder. Hon är själv väldigt klädmedveten. Observerar om jag bär något nytt eller speciellt och ger komplimanger! Klär sig alltid själv och har redan en känsla för det lite originella! Lördagsgodis är inhandlat, vet att Agnes har god choklad i kylskåpet! men först blir det middag med kycklingfilé inlindad i bacon med senapssås och råstekt potatis!  Ute regnar det och de höga snövallarna sjunker sakta.  Imorgon lär solen komma fram….hoppas!
Hemma i Stockholm firar min äldsta son födelsedag! Jag har ringt och sjungit  och nu skickar jag  honom en stor kram! Tänk att om tre år fyller han femtio…

Myser i min nya fina Mariuströja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar