lördag 22 juni 2013

Bonjour mes amis!

Kära bloggvänner! Ja, detta blev verkligen inget "à tout à l´heure!" Låt mig berätta om vår Frankrikeresa som skulle ta tre timmar men i stället tog tre dagar!! Vi hamnade mitt i den franska flygledarstrejken så dagen vi skulle resa fick vi åka hem igen för att dagen därpå hamna i Köpenhamn där vi fick övernatta! Ytterligare en dag senare fick vi flyga till Düsseldorf och därifrån fick vi flyga med Air Berlin till Nice. Ni kan tänka er med lilla Elsa Dolly (som för övrigt var piggast av alla!!) och massor av bagage ut och in och timmar på flygterminaler med delayed, delayed och till slut cancelled! Men vi kom fram och det var underbart att öppna dörren till vårt efterlängtade hus! En dag fick vi tillsammans innan jag påbörjade min egen lilla semesterresa som jag nämnde om och den fordrar sin egen berättelse!
väntan, väntan....
Cola for two!
Trött men FRAMME!!
Vallmofälten mötte oss!

1 kommentar:

  1. Margareta Lindkvist22 juni 2013 kl. 05:19

    Gad midsommar Maggan och hela familjen!
    Härligt ledig nu några dagar med lite god mat, vältempererade viner, jordgubbar och glass, pioner och rosor, hundkäx, sommarblomster och hela härliga sommaren om knuten! Barn in och ut här, bara vara tillsammans, överlycklig över min stora familj! Kram till er!

    //Maggan

    SvaraRadera