onsdag 1 maj 2013

Bad och grönbete!

I dag åker mina älskade upp till Tromsö igen. En hel vecka har vi fått vara tillsammans, firat min stora dag , lekt, busat och pratat. Jag saknar redan det lilla ansiktet i dörren på morgonen och när jag vinkar kommer hon in och kryper ner i sängen och sedan ska vi säga godmorgon till "Hajen" en rolig pop-up bok! Hon växer så fort...pratar och har börjat leka med sina kusiner. Lite norska ord blandas med de svenska. Roligt är också att titta på fåglarna som gärna tar sig ett bad i cementrabarberbladet! Ibland sitter de på kö på grenarna för att vänta på sin tur! En i taget!! Leksaken just nu är alla ponnisarna, en del som även Agnes lekte med och de har också fått smaka på sol och grönska. Nu far de tillbaka till vintern men om inte alltför lång tid är de tillbaka igen och då får vi vara tillsammans länge!
Liten promenad med morfar
Härligt med ett dopp!
Viktigt att fylla på med friskt vatten
Ponnisarna på grönbete
En pratstund med momo

3 kommentarer:

  1. Margareta Lindkvist1 maj 2013 kl. 05:59

    Vad härligt på trappen, sol, kaffe och lilla Elsa! My little Pony väcker massa minnen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Maggan! Minns du hur våra tjejer lekte!:))

      Radera
  2. Vilka fina bilder fyllda av sol och kärlek! Mina flickors små Ponys bor nu ute på vår sommarö och är kära leksaker där

    SvaraRadera