tisdag 20 augusti 2013

20 augusti...

20 augusti....enligt beräkningarna ska det dyka upp en ny världsmedborgare i dag! I går promenerade Agnes och jag runt Prästvattnet för att om möjligt få den lille/lilla att börja längta ut! men ack icke! Jag blir lite full i skratt när jag ser hur vi går där och bara väntar, sitter i soffan, ser på "dåliga" TVprogram och klappar på fina magen och säger"Kom nu, vi längtar..." Jag tror också Elsa Dolly känner på sig vår väntan...hon kan ju inte uttrycka i ord men att vara nära mamma och pappa är viktigt. Det kommer bli en stor omställning för henne och jag är glad att jag kan vara här för henne. Vi får fortsätta att promenera och jag undrar om vi inte ska bestiga en fjälltopp i alla fall! Det lär göra underverk har jag hört!


2 kommentarer:

  1. Denna väntan... jag greps av en oresonlig lust att städa bokhyllor just veckan innan förlossning, alla tre gångerna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr har min kära dotter bara en liten bokhylla!!! men jag ska tipsa henne :))

      Radera