måndag 27 augusti 2012

Bokrelease!

Patricia Tudor Sandahl är en kvinna som betytt mycket för mig genom åren. Dels genom de retreater som hon lett på stiftelsen Berget i Rättvik och dels genom de böcker hon skrivit. Det är böcker som handlar  bl.a om att åldras men också om våra mänskliga relationer och dess olika uttryck. Nu är jag bjuden på releasen av hennes nya bok "Ett givande liv" och jag ser verkligen fram emot att både träffa henne och få läsa boken. Jag hade också glädjen att få hälsa henne välkommen två gånger till min bokhandel och det var kvällar som var mycket uppskattade. Hennes värme, klokhet och ödmjukhet inspirerar! Besök gärna hennes hemsida genom att klicka på hennes namn.



2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en härlig kväll! Det har varit sååå mysigt att ha dig här! Snart ses vi igen! Älskar dig! PUUUUSSSSS

    SvaraRadera
  2. Visst är det en klok kvinna! Hennes böcker återkommer jag ofta till. Jag gjorde en intervju med henne en gång men missade henne i din fina bokhandel!

    SvaraRadera